Kirándulás Piran-ba (2016 július 5)

2016. július 05. 22:28 - Varju Julia Reka

Egy kiadós reggeli után egy kis úszással kezdtük a napot. Az idő továbbra is csodás, 29-30 fok van.

Majd délelőtt elővettük a bicikliket, és átkerekeztünk a szomszédos Piran-ba. Oda-vissza kb. 15 km volt, végig sík terep a parti úton, jól bírták a gyerekek is.

A piran-i félsziget csücskéből jól látszik a szomszédos két ország, Olaszország és Horvátország is. A Lucija kempingből amúgy sétatávolság lett volna a horvát határ.

Felmásztunk a dombtetőn a régi várfalhoz, csodás fentről a kilátás az óvárosra!

A belváros kis zegzugos utcái és a tengerparti sétány is Velence hangulatát idézik. Nem véletlenül, Piran Velence fennhatósága alatt volt párszáz évig.

A "Lucija Camp"ing-be visszaérve úsztunk még egyet a tengerben, és kicsit napoztunk is egyet.

Aztán összepakoltunk, és Olaszország felé vettük az irányt. Most egy időre elbúcsúzunk a tengertől, és meglátogatjuk Padovát, utána pedig Veronát.

Az éjszakát egy Padova külvárosában levő lakóautó-parkolóban töltjük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.