A Luganói-tó partján (2016 július 12)

2016. július 13. 21:57 - simonattila_hun

Azzal zártuk az előző nap beszámolóját, hogy találtunk egy partmenti kempinget a Lugánói-tó partján. Nos, a kemping valóban jó választás volt, medencéje és tóparti homokos strandja is volt. Hétfő este persze még fogalmunk sem volt arról, hogy ezt ki tudjuk-e majd használni, vagy az eső mindezt feleslegessé teszi.

Kedd reggel napsütéses reggelre ébredtünk. Egyelőre jónak ígérkezett a helyzet. Az időjárás-jelentés szórványos esőt ígért a napra, így igyekeztünk kihasználni a jó időt, és strandolni amennyit csak lehet. Készült egy nagy homokvár is, aminek a várárka a tóparti zuhany lefolyójához lett integrálva, így igazán élethű lett a végeredmény.

A várépítést egy váratlanul érkező csúnya vihar szakította félbe. Bemenekültünk a lakóautóba, és sikerült biztonságba helyezni a teregetőről a száradó dolgokat, valamint a kempingcuccokat is. Kb. egy órán át ömlött az eső, amire a füves parkolós-beton utas kemping nem volt felkészülve. A szomszédok gyerekei az időközben bokáig erő vízben rollereztek, fiatalok pedig hasra feküdtek a vízben és úszást imitáltak a betonon megállt 20 centis vízben.

Rövid kupaktanács után úgy döntöttünk a vihar vége felé, hogy mégsem maradunk 2-3 napot, mint eredetileg terveztük, hanem továbbállunk, mivel a kempingben a vihar után 1-2 napig úgyis bokáig erő sár lesz, így jobban járunk egy aszfaltos parkolóval éjszakára. Egy gyors esti bevásárlás után útra keltünk, és átautóztunk a közeli Bellinzonába. Az egyik vár parkolójába álltunk be éjszakára.

De a várakról bővebben majd a következő post-ban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.