Schlögen és az osztrák Duna-kanyar (2016. július 16)

2016. július 17. 22:56 - simonattila_hun

Tegnap este éjfél fele értünk Schlögen-be, egy pici Duna-parti faluba. A kemping már zárva volt, így egy parkolóban éjszakáztunk.

Reggel beálltunk a folyóparti teraszos kempingnek egy szép kilátásos parkolóhelyére.

Az idő nem volt túl jó, kicsit borús, hűvös, de legalább nem esett az eső. Mondhatjuk, igazi kiránduló- és biciklizőidő volt.

Délután így el is mentünk biciklizni. Ezért jöttünk pont ide tegnap, mivel a Passau-Bécs szépen kiépített kerékpár-útvonalnak talán ez a legszebb része. A Duna itt 2-3 S kanyart is leír, hasonlót kell elképzelni, mint a magyar Duna-kanyar, csak kisebb dombokkal, melyek erdőkkel vannak tele. A folyó itt persze kisebb, és erősebbek és szűkebbek az S kanyarok. Egy szép nagy túrát sikerült összehozni, összesen kb. 60 km-es távval.

Hazafele a másik parton indultunk el, majd egy kis biciklis komppal keltünk át a Dunán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.