Locarno helyett... Verzasca-völgy (2016 július 14)

2016. július 16. 20:52 - simonattila_hun

Szóval, szerda este Locarno-ba indultunk Bellinzonából. Nem értünk oda. Útközben ugyanis Réka olvasott a neten egy szép helyről, ahova egy fél órás kitérőt készültünk tenni. Hogy a kitérő hosszabb lett, sőt, letérített minket Locarno felől teljesen, arról a Tripadvisor és a Google egyaránt hibás koordinátája, na és persze a hely szépsége is tehet.

A Verzasca-völgy nem félórás látnivalót kínál ugyanis, hanem akár egy egyhetes önálló nyaraláshoz elegendő látnivalót és kirándulóhelyet is kínál. Mi végül egy napot maradtunk.

Szerda este a völgybe befele jövet sajnos megjött az égi áldás, így az első élményeinket a patakvölgyben szakadó esőben szereztük.

A sok szépséget napsütésben is meg szerettük volna nézni, így úgy döntöttünk, itt maradunk. A völgy autóval megközelíthető végében, Sonogno-ban a lakóautó parkolóban éjszakáztunk, majd reggel - immár napsütésben - ezt láttuk:

Reggeli után a fiúk kirándulni indultak a völgy végébe hegynek fel, a lányok pedig a környéken, hegynek nem fel.

Lányok, erről maradtatok le:

Délután összepakoltunk, és elindultunk völgynek le.

A völgy alsó részén egy óriási gátnál is megálltunk, mely a GoldenEye film gátas helyszíne volt, rajta bungee jumping,

A gátról fantasztikus a kilátás felfele és lefele is.

Délután észak felé, vettük az irányt, és az esős Zürich-ben éjszakáztunk, ahol barátokat villámlátogattunk meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.